Így néz ki a Dubaji Világkiállításra induló magyarok formaruhája A Dubaji Világkiállításon a THEFOUR és az Elysian formaruháit viseli majd a Magyar Pavilon személyzete.
Szardínia legvarázslatosabb szállodája ihlette az új Dolce & Gabbana-kollekciót A Hotel Cala di Volpe és a Dolce & Gabbana együttműködéséből egy olyan pop-up butik jött létre, amely Szardínia egyedülálló szépségét ünnepli.
Alkimista szerkentyűre hasonlít a világ egyik legexkluzívabb karórája Mindössze tizennyolcat gyártottak belőle.
Nekünk azonnal eladták a Burberry új parfümjét ezzel a brilliáns kampánnyal Adam Drivert még nagyon sok niche kampányfilmbe kérnénk!
Így készül a minden eddiginél lenyűgözőbb Hermès-karóra Ötszáz darab selyemszál és egy hétig tartó hímzőmunka szükséges csupán egyetlen számlap elkészítéséhez.
A mindig hiteles úriember, aki stílust árul – Schiffer Miklós-portré Divatszaktekintély? Stílustanácsadó? Ízlésformáló? Világpolgár? Urbanista? Művész? Megpróbáljuk megfejteni az elegáns megmondóembert.
A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz Az MDDÜ fontos célkitűzése, hogy a magyar márkákat minél szélesebb körben ismertté tegye, hogy „divat legyen hazait vásárolni”.
Jó megoldásnak tűnt a ruhabérlés a fenntarthatósági válságra, de valójában nem az "Fenntartható akarsz lenni? Vásárolj kevesebbet, vásárolj jobban."
Így hatott a koronavírus okozta válság a hazai divatipar szereplőire Nehéz és komplikált időszakon vannak túl a magyar divatbrandek, de a tavaszi budapesti divathét egy új, reménnyel teli fejezet kezdetét jelentheti. Megkérdeztünk hét tervezőt, mi történt velük a koronavírus kirobbanása óta.