A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz

Az ősz a divatról és a dizájnról fog szólni a Magyar Divat & Design Ügynökségnél (MDDÜ).

A párizsi és milánói megjelenések után októbertől Budapesten is rendezvényekkel készülnek Fashion & Design Autumn elnevezéssel – mondta el a tervekről rendezett háttérbeszélgetésen Bata-Jakab Zsófia vezérigazgató. Az ügynökség mindkét divíziója, a divat- és a dizájnrészleg is aktív időszak előtt áll.

Szeptemberben a rangos párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron vesz részt tíz magyar márka.

A szakvásár mellett Párizs belvárosában is bemutatkozhatnak a magyar dizájnerek az MDDÜ és a VIA francia dizájnintézet együttműködésének eredményeként. Utána a milánói divathét következik, ahol egy héten át lesznek láthatók a magyar tervezők munkái a kiállítási térben. Emellett az úgynevezett collectiv show-ban is bemutatják a magyar kreációkat a Budapest Select ernyőmárka alatt.

A magyar tervezőket támogathatod ezen az új online platformon

Igazodik a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz.

Az MDDÜ idén is a Camera Nationale de la Moda Italiana olasz divatipari szervezettel együttműködésben szervezi a magyar részvételt a neves olasz divatipari eseményen.

A külföldi szakmai megjelenések után Budapesten folytatódnak a programok az Art Market nemzetközi kortárs képzőművészeti vásárral és a Budapest Design Week együttműködésben.

Ha imádod a dizájnt, a Budapest Design Weekkel garantáltan jóllaksz

Sokfogásos dizájnélményre lehet készülni.

Elsőként a 360 Design Budapest kiállítást láthatják az érdeklődők a Bálnában október 4. és 10. között. A magyar dizájnerek munkáit felvonultató eseményt tavaly rendezték meg először.

Óriási érdeklődés övezte az idei 360 Design Budapest rendezvényt

A virtuálisan jelenleg is bejárható bemutató nagy sikert aratott, folyamatosan telt házat vonzott, emellett négy külföldi szakmai díjat is nyert. A vezérigazgató kiemelte, hogy a kiállításon idén még nagyobb fókuszt kap a regionalitás: a visegrádi négyek államai mellett más környékbeli országok formatervezőinek is bemutatkozási lehetőséget biztosítanak.

A Budapest Central European Fashion Weeket október 11. és 17. között tartják meg, a tervek szerint fizikai jelenléttel, de ha szükséges, gyorsan át tudnak állni hibrid vagy teljesen digitális formára is.

Ilyen volt a Budapest Fashion Week a kulisszák mögül

A Roadster ott volt a kulisszák mögött és kifaggatta a látványos esemény főszereplőit!

Az előző rendezvényre mintegy száz nemzetközi divatipari szakembert, újságírót, influenszert hívtak meg, és idén ezt tervezik. A budapesti divathéten számos magyar és környező országbeli tervező mutatja be kollekcióját. Készülnek egy pop-up store-ral, amelyet Magyarország V4-es elnöksége alkalmából a környező országokba is el szeretnének vinni.

Csak úgy áradtak a kreatív energiák az idei Budapest Central European Fashion Weeken

Idén is megrendezik továbbá a Budapest Fashion & Tech Summit nevű szakmai rendezvényt, amelyen divatipari szakemberek osztják meg gondolataikat és beszélnek a legújabb trendekről.

Az MDDÜ fontos célkitűzése, hogy a magyar márkákat minél szélesebb körben ismertté tegye, hogy „divat legyen hazait vásárolni”.

Ennek érdekében aktív marketingkommunikációs tevékenységet folytatnak, és jelen vannak a közösségimédia-platformokon is. A járvány miatt tavaly fizikai üzlet helyett webshopot nyitottak, ahol mintegy hetven magyar divat- és dizájnmárka ruháit, lakberendezési tárgyat lehet megvásárolni.

Ez is érdekelhet:

Ilyen volt a Budapest Fashion Week a kulisszák mögül

A Roadster ott volt a kulisszák mögött és kifaggatta a látványos esemény főszereplőit!

(Forrás: MTI)

Magyar Divat & Design Ügynökség | Camera Nationale de la Moda Italiana | MDDÜ | Budapest Select | Maison et Objet | budapest fashion week

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom