Adam Drivert még nagyon sok niche kampányfilmbe kérnénk!
Adam Driver az a színész, aki valahogy úgy tud elképesztően sármos és karizmatikus lenni, hogy a szó általánosan vett értelmében nem “jóképű”, mint mondjuk egy fiatal Brad Pitt vagy Johnny Depp. Viszont az egész fellépésében, a hangjában, az arcjátékában, mindenében van valami magnetikusan vonzó és karakteres.
Ebben most maximálisan elmerülhetsz a Burberry új parfümkampánya segítségével, melyet Jonathan Glazer rendezővel közösen hoztak össze. A kampány Riccardo Tisci első Burberry-nek készített illatát, a Hero-t mutatja be, méghozzá az emberi és állati dualitás Adam Driverrel felemelt verziójában.
Zseniális, mi csak annyit tennénk hozzá, hogy szerintünk nagyon sok férfi fog Hero parfümöt kapni idén karácsonyra.
Burberry | ló | dualitás | színész | kampány | hero
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!