A tulajdonosok hozzáférhetnek a kávézólánc "exkluzív élményeihez és juttatásaihoz".
"Ha megnézzük azokat a cégeket, márkákat, hírességeket, influenszereket, akik megpróbálnak digitális NFT platformot és üzletet létrehozni, nem találok köztük egyet sem, amelyek olyan kincsesbányával rendelkeznének, mint a Starbucks" – mondta néhány héttel ezelőtt Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója.
Akkor még csak tervezte, hogy a kávéóriás is beszáll az NFT-piacra, mára viszont valósággá vált, hogy a Starbucks még ebben az évben elindítja első NFT-kollekcióját, ami a márka "kávéművészetén és történetmesélésén" alapul majd.
A Starbucks a weboldalán közzétett bejegyzésében kifejtette, hogy az NFT-k csak egy részét jelentik annak az egésznek, ami reményeik szerint egy teljes értékű digitális közösséggé válik majd,
és amely a kávéra összpontosít, mielőtt a művészet, a zene és a könyvek irányába terjeszkedne.
"Egy sor márkás NFT-kollekciót tervezünk, melyek birtoklása közösségi tagságot jelent, valamint hozzáférést biztosít exkluzív élményekhez és kedvezményekhez" – írta a vállalat. A kollekciók témái a Starbucks művészeti kifejezéseiből és örökségéből, továbbá más innovátorokkal és hasonlóan gondolkodó márkákkal való együttműködések eredményeként születnek meg.
A Non-Fungible Tokenekkel (azaz nem helyettesíthető tokenekkel), vagy ismertebb nevükön NFT-kkel egy blokklánc segítségével igazolható bármilyen szóban forgó digitális alkotás (animáció, kép, gif, videó) eredetisége.
Mint ismeretes, a Roadster is hozzátette a magáét a technológiai innováció történetéhez, egy úttörő kollaborációt indított útjára. Első alkalommal került NFT alkotás magyar sajtótermék címlapjára, ez a mű pedig Weiler Péter erre a célra készített Kefirszünet a metaverzumban című műve, ami a Roadster március 16-án megjelent nyomtatott kiadásának címlapján látható.
(Forrás: Food and Wine, fotók: Getty Images)
kávé | starbucks | nft | token
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!