Új márka, komoly autóipari tapasztalatokkal, és egy Volvo-szerű autó hatszáz lóerővel, még drágábban, mint gondolnánk. Hogy is van ez?
Mint autómárka valóban új a Polestar, a név azonban már ismerős lehet: korábban ez volt a Volvo sportrészlege, önálló márkanéven pedig a Polestar 1 nevű kupé az első típusuk. Így már érthető, miért ennyire volvós, annak ellenére, hogy a Polestar maga is kivette a részét a fejlesztésből.
A kupé hibrid hajtású, elöl a benzin-, hátul a villanymotor hajt, utóbbi akár önállóan is képes lesz akár százötven kilométer távolság megtételére. Az összteljesítmény hihetetlen, hatszáz lóerős, a nyomaték hihetetlenebb, ezer newtonméter, az árra pedig már nem is keresünk jelzőt, nagyjából ötvenmillió forint lesz.
Stílusos első autó, ugye?
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Volvo)
polestar 1 | kupé | volvo | hibrid autó | polestar
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!