Itt az ideje, hogy tejet keverj a kóládba – legalábbis a Pepsi szerint.
A Pepsi a múlt héten új kampányt kampányt indított, amelyben arra ösztönzi a vásárlókat, hogy próbálják ki a tej és kóla kombinációt, tegyék közzé a közösségi oldalaikon és használják a #PilkandCookies hashtaget.
Azok, akik részt vesznek a karácsonyig tartó online kihívásban, készpénzt nyerhetnek.
Todd Kaplan, a Pepsi marketingigazgatója szerint a Pepsi és a tej kombinálása régóta titkos hackje a márka rajongóinak, ami a TikTok-videókban egyértelművé is vált. A Pepsi pedig odafigyel arra, hogy mi történik a fiatalok legnépszerűbb közösségi platformájn és törekszik arra is, hogy ezekbe a trendekbe be is tudjanak kapcsolódni, így a relevánsak maradjanak ennek a korosztálynak a fogyasztói számára.
Három recept egy üdítőre
A kampányba bevonták Lindsay Lohant, a Netflix (NFLX) karácsonyi filmjének, a Falling for Christmas-nek, azaz a Karácsonyi románcnak a sztárját, hogy népszerűsítse a "piszkos kólát".
A márka több receptet is javasol azoknak, akik tovább akarnak lépni a kóla-tej kombináción.
- A Naughty & Ice fantázianevű italban a kólát egy csésze magas zsírtartalmú tejjel, egy evőkanál tejszínnel és egy evőkanál vaníliakrémmel kell elkeverni
- A Pepsi Wild Cherry-t fél csésze tejjel, két evőkanál tejszínnel és két evőkanál karamellöntettel kombinálja
- A Snow Fl(oat) italhoz cukormentes kólára, fél csésze zabtejre és négy evőkanál karamellöntetre van szükség
TikTok trendekből új termékek
A TikTok azt követően fedezte fel az úgynevezett "dirty soda" recepteket, hogy egy népszerű Z-generációs popsztár, Olivia Rodrigo közzétett egy felvételt, amelyben ilyen italt fogyaszt.
Mostanra a platform már több mint hétszázezerszer említi ezt a hashtaget, amelyhez csupa olyan videók társulnak, amiben a felhasználók bemutatják saját ízkombinációikat. Ezekből pedig a nagyvállalatok is hasznot húzhatnak, hiszen akár egy új termék is megszülethet a közösségi médiás ötletekből. Így tett például a Dunkin' és a KHC is a limitált kiadású italukkal, illetve hamburgerszószával, amelyek hihetetlenül felkapottá váltak a TikTokon.
(Forrás: CNN, fotók: Getty és Pepsi)
alkoholmentes ital | tej | kóla | ital | pepsi
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!