Egy különleges, tematikus hét keretében a magyar tervezők remekművei kerülhetnek 25 millió látogató figyelmének középpontjába.
A dubaji világkiállítás keretében a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) egy olyan hét megvalósítását tűzte ki célul, amely a kreativitást ünnepli, az innovációt ösztönzi, továbbá bemutatja a magyar divat- és dizájnipar legkiválóbb alkotóit. Úgy vélik, a megjelenésnek köszönhetően az európai piac után a Közel-Keleten is felfedezhetik a magyar tervezők kreativitását és egyediségét, valamint kiváló alkalomnak tartják arra is, hogy a világkiállításra érkező 25 millió látogató megismerje országunk múltját, hagyományait, természeti kincseit és nemzeti kultúráját.
Az Expo 2020 által megvalósított programok között kapnak helyet az ügynökség divat- és dizájneseményei, melyeken a hazai divatipart és annak kiemelkedő tehetségeit ismerhetik meg a világ minden tájáról érkező látogatók.
"Dubaj a nyugati világ egyik legfontosabb kereskedelmi szereplője, így a bemutatkozással rendkívül pozitív hatást gyakorolhatunk az országimázsra és hazánk turisztikai vonzerejére”
– mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója. A kreatív hét során november hetedikén egy vacsora keretében enged betekintést munkájába az ügynökség a divat- és dizájnipari szakemberek, a sajtó, a forgalmazók, illetve a jelenlévő influencerek számára.
November 8–12. között valósul meg a Downtown Design, amely a hivatalos Dubai Design Week egyik központi eseménye. A magyar dizájnmárkák – Erros n’ More, Forms Design, Zsuzsanna Horvath, Leits Miklós, Loomiosa, Oleant, Paper Up!, Planbureau, Position Collective és sarakele – alkotásai az egységes Budapest Select ernyőmárka alatt lesznek megtekinthetőek, csakúgy, mint a november 9-i Budapest Select Fashion Show keretében bemutatkozó divattervezők – Abodi, Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, Maison Marquise, Mero és Sentiments – alkotásai, amelyekkel az októberi Budapest Central European Fashion Week kifutóin már találkozhattak az érdeklődők.
Emellett november 10-én az MDDÜ egy kerekasztal-beszélgetésre invitálja az érdeklődőket, amely során különböző országok kreatív ágazatainak női vezetői osztják meg személyes gondolataikat és tapasztalataikat a sikerhez vezető úttal kapcsolatban. A beszélgetés során többek között olyan témákat járnak majd körbe, mint az új divatfővárosok, a fenntarthatóság, valamint a női vezetők szerepe a divatban.
(Forrás: MDDÜ)
divatbemutató | MDDÜ | dubaji világkiállítás | divattervezők | divat | expo 2020
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!