Ismét bemutathatják kollekcióikat a Milan Fashion Weeken azok a magyar divattervezők, akik a Camera Nazionale della Moda Italiana és a Magyar Divat & Design Ügynökség közös nemzetközi mentorprogramjának résztvevői. A kifutók mellett a Fashion Hub kiállítóterében is megtekinthetők lesznek a magyar dizájnerek által megálmodott összeállítások. A divathétre kiutazó öt magyar tervező termékeiből a Budapest Select ernyőmárka alatt január 27-e óta már a Budapest Select showroomban, Milánó belvárosában is vásárolhat az érdeklődő közönség.
Idén ismét hatalmas lehetőséget kap az az öt tehetséges magyar tervező, akik részt vesznek a Magyar Divat & Design Ügynökség mentorprogramjában, hiszen a 62. Milan Fashion Week AW2021 keretében harmadik alkalommal mutathatják be kollekcióikat az olasz divatfőváros kifutóin.
Az öt márka – az Abodi, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle és a Zsigmond Dora menswear – teljes kollekciója már megtalálható a január 27-én megnyílt Budapest Select showroomban, mely a Via Errico Petrella 22. szám alatt várja a vásárlókat március 10-ig. Február 21-én, pénteken a Museo della Permanente impozáns épületében megrendezett fashion show mellett a Fashion Hub kiállításában is megjelenik tizenöt-húsz darab a tervezők őszi/téli kollekciójából, amelyet idén új helyszínen, a Via Filippo Turati 34. szám alatt láthatnak az érdeklődők február 19. és 24. között. Igazi kuriózum, hogy az Elysian márka külön prezentációt is tarthat február 19-én, amiért a tavalyi évben elnyerte a Buyers Award 2019 díjat.
"Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy immár harmadik alkalommal vehetünk részt a Milan Fashion Weeken, illetve óriási büszkeséggel tölt el minket az, hogy a nemzetközi kifutókon láthatjuk, mennyit fejlődtek a magyar tervezők a mentorprogramnak köszönhetően. Szintén hatalmas előrelépés, hogy az idei évtől egy dedikált mintaterem, a Budapest Select showroom várja Milánó szívében a tervezők legkiemelkedőbb darabjaival az érdeklődőket egészen március második hetéig" – nyilatkozta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője. Hozzátette: a külön showroom azt is jelenti, hogy a nemzetközi szakma felismerte a magyar termékekben rejlő kreativitást és potenciált, amely hozzájárul a Magyarországról alkotott képhez.
A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) által 2018 augusztusában aláírt hároméves stratégiai megállapodás értelmében a piacvezető olasz divatkamara aktívan segíti és támogatja a feltörekvő magyar tervezők fejlődését. Ezt szolgálja a két szervezet által közösen kidolgozott nemzetközi mentorprogram, amelynek legfőbb célja, hogy segítsen a márkáknak megszerezni a sikeres márkaépítéshez szükséges üzleti tudást, valamint támogassa őket a nemzetközi piacra lépésben, és felkészítse őket a sikerre. Erre kitűnő alkalmat jelent a Milánói Divathéten való megjelenés, amelyre idén már harmadik alkalommal nyílik lehetőségük a mentorált magyar tervezőknek.
Az előzetesen felmért, egyéni szükségletek alapján kialakított program keretein belül B2B-meetingek, személyes találkozók, workshopok és gyárlátogatások során a mentoráltak elsajátították a termékfejlesztés, a márkaépítés és -kommunikáció és az üzleti tervezés készségeit. A mentoring sikeresen elvégzésének és a mentorok tanácsainak és útmutatásának köszönhetően a magyar márkák olyan magas minőségi és kreatív színvonalat képviselnek, hogy bármelyik külföldi showroomban megállják a helyüket.
A magyar divat- és dizájnmárkák nemzetközi promotálására hozta létre a Magyar Divat & Design Ügynökség Budapest Select ernyőmárkát.
A Budapest-fókuszú ernyőmárka fő célja, hogy a magyar brandek az egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak a nemzetközi megjelenéseik alkalmával.
Az ernyőmárkának köszönhetően a kollektív részvétel sokkal erősebb benyomást kelt a külföldi szakmában, mintha a márkák egyedül jelennének meg ezeken az eseményeken.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Unsplash)
Magyar Divat & Design Ügynökség | divat | milánó | márka | fashion week | dizájn
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!