Megfejtették, milyen érzés feszít mindannyiunkat a koronavírus miatt

A YOLO és a FOMO után itt az új érzéstrend. Benned is ott bizsereg már a JOLA?

Ugye ismerjük a FOMO-t (Fear Of Missing Out, azaz az attól való félelem, hogy lemaradunk valamiről) és a YOLO-t (You Only Live Once, azaz Csak Egyszer Élsz)? És azt, hogy JOMO? Hát azt, hogy FOMOMO? Esetleg FOJI?
Ezek a C.E. (azaz Covid Előtti) fogalmak már nagyon idejétmúltak, szerencsére itt a JOLA, azaz a Joy Of Looking Ahead, vagyis a Tervezgetés Felett Érzett Öröm.

Egy friss angliai tanulmány szerint amint a brit kormány február 22-én bejelentette, miképpen fognak visszatérni a korlátozások előtti viszonyokhoz, az állampolgárok máris elkezdték azt tervezni, hová is fognak utazni.

A tanulmány szerint a brit lakosság 52%-a élte át a JOLA-érzést.

És hogy mi volt ez a tanulmány? Nem egy neves egyetemhez vagy kutatóintézethez fűződik, hanem egy kalandparkhoz, konkrétan a Chessington World of Adventures Resorthoz. Kétezer embert kérdeztek meg, és az eredményekből az is kiderült, hogy a megkérdezett harminc százaléka olyan kalandot szeretne átélni, ami izgalmasabb, mint bármi, amiben korábban részt vett.

Tim Harrison-Jones, a kalandpark igazgatója azt nyilatkozta, egy ilyen bonyolult év után fontos, hogy mindenki előtt lebegjen egy cél, amit izgatottan vár. "Így alkottuk meg a JOLA kifejezést. Ahogy ma már olyan apró dolog is izgalommal tölt el minket, hogy a barátainkkal vacsorázzunk vagy beugorjunk egy boltba, biztos vagyok benne, hogy a nemzet nem veszítette el a kalandvágyát. Mi már alig várjuk, hogy megnyissuk kapuinkat a vendégeink előtt!"

A kutatás természetesen egy ügyes reklámkampány része, amelynek célja a Chessington World of Adventures Resort új látványosságának reklámozása, ami nem más, mint a Croc Drop nevű hatalmas zuhanóhinta. Ha igazuk van, és sok angol vágyik új izgalmakra, a kampányuk még sikeres is lehet.

fomo | közvéleménykutatás | trend | croc drop | jola | Anglia

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom