Kate Moss újjászületett és új márkájával fenekestől felforgatja a szépségipart

„Öngondoskodás, az élet modern utazásaihoz” – ez a világhírű topmodell új márkájának esszenciája.

Augusztus elején brit bulvárlapok már megszellőztették, hogy Kate Moss olyan wellnessmárkát fog a piacra dobni, ahol egyetlen doboz tea huszonöt dollárba, azaz nagyjából tízezer forintba kerül majd. Nos, kiderült, igazuk volt. A negyvennyolc éves szupermodell ugyanis közzétett egy videót, amivel bejelentett brandjének indulását. Úgy fogalmazott:

a COSMOSS öngondoskodás az élet modern utazásaihoz.

A sztár az elmúlt években lassan, de biztosan veti meg a lábát a kifutók világán kívül. Ennek következő hatalmas lépése, hogy szeptember 1-jén debütál a COSMOSS márkája, amiről eddig annyit lehet tudni, hogy ránctalanító hatóanyagokat tartalmazó kozmetikai szerek mellett arcolajok, illóolajok is lesznek a kínálatban.

A COSMOSS illata friss és kiteljesedett. Mindegyiket aprólékosan dolgozták ki erős, természetes anyagok felhasználásával.

Ha minden olyan árkategóriába kerül, mint a huszonöt dolláros, vagyis nagyjából tízezer forintos „hajnali tea”, ami az ígéret szerint megvédi a szervezetet a méreganyagoktól, vagy az ezeregyszáz dolláros, körülbelül négyszázötvenezer forintos intenzív arcápoló krém, amire Moss esküszik, akkor

jobb, ha topmodell rajongói elkezdenek spórolni.

Az elmúlt több mint egy évtizedben Kate Moss jelenetős változásokon ment keresztül. Korábban karcsú alakját gyakran önpusztító életvitelének köszönhette, azóta azonban egészségesen táplálkozik, ritkán sminkeli magát, edzőterembe jár és tudatos arcápolási rutint követ.

Bármit is csinál, nagyon úgy fest, hogy az működik.

Moss úgy néz ki és olyan hihetetlen formában érzi magát, hogy könnyen azon kaphatjuk magunkat, hogy megfogadjuk a tanácsait.

(Forrás: wmagazine, fotók: Getty Images)

wellness | szépségápolás | kate moss | luxusmárka | cosmoss

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom