Kreatív is, hatékony is, plusz már a gondolatától is becsíptünk. Íme a #keepthenightalive.
A Jägermeister, az egyik piacvezető alkoholmárka is bekapcsolódott a vendéglátóhelyek megmentésére indított országos akcióba, melynek keretében egyedi kezdeményezéssel próbálnak segíteni, támogatást nyújtani a bezárások miatt nehézséggel küszködő, biztos anyagi jövedelem nélkül maradt vendéglátóipari egységeken, illetve dolgozókon.
„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez. Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek, a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítjuk el a Keep the Night Alive elnevezésű kezdeményezést. Nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegeset nyújtsunk, így jött a gondolat, hogy
underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra. A grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak”
– mondta Becs József, a Jägermeister márkamenedzsere. A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba. Online pedig itt lehet megvásárolni.
"Számomra az éjszakák általában a munkát jelentik. Akkor vagyok a legtermékenyebb, de ha tavaly előre tudtam volna, hogy idén majdnem az egész évet otthon fogom tölteni, és nemhogy koncertekre, de en bloc szórakozóhelyekre sem járhatok majd el, minden hétvégén elnéztem volna valahova."Labrosse Dani
A tervezésre felkért művészek:
• Fork Imre
• Kiss-Benedek Kristóf a.k.a Kisjustk
• Brunkszkó László a.k.a NikonOne
• Pápay Fanny
• Bálint Bianka a.k.a Bianicon
• Labrosse Daniel
• Kóka Barbara a.k.a Miss KK
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen tízezer darab készül, és minden eladott üveg után kétezer forintot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére. A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.
Általában ha végzek a munkával nap végén, éjszaka szervezek magamnak egy-két találkozót, jókat beszélgetünk, sörözünk. Ilyenkor meg tudom élni azt, amit napközben nem: kapcsolódni. Pápay Fanni
Így működik a nevezés
Aki szeretne bekapcsolódni, annak nem kell mást tennie, mint megjelölni azt a vendéglátóhelyet, amit szeretne a támogatásra nevezni. A jelöléshez posztolni kell Instagramon egy emléket a kedvenc helyéről #keep….alive címkével, a pontozott helyre pedig a szórakozóhely nevének kell kerülnie (pl. #keepKEDVENCBÁRalive).
Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, hogy hol található az adott vendéglátóegység, illetve a @jagermeisterhungary Instagram-oldalát. Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozók is ugyanígy nevezhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.
Az éjszaka nemcsak a bulik hiányáról, hanem a lehetőségek hiányáról szól. Nincs spontaneitás, se együttlét. Kicsit mindenki átértékeli a kapcsolatait, és hogy mennyi mindent nem szabad most csinálni. Kóka Barbi
Jägermeister Urban Gallery
A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek.
A kirakatokban egyesével helyezik ki a limitált széria darabjait, mindegyiket az alkotója által tervezett installációban.
A projektről a kampány weboldalán és a kapcsolódó socialmedia-felületeken lehet tájékozódni. A kampány végén az eredeti, dedikált üvegeket egy online árverésen értékesítik, ezt a bevételt is az éjszakai életben dolgozók támogatására fordítják.
Összesen húszmillió forintnyi támogatást oszt szét a márka, eredményhirdetés pedig 2021. február elsején lesz. Vagány és jó kezdeményezés, mi, biztos, hogy végig rajta tartjuk a szemünket!
A cikk létrejöttét támogatta a Jägermeister.
művészet | keepthenightalive | ital | éjszakai élet | szórakozóhely | alkohol
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!