Az idei Budapest Fashion & Tech Summitot digitális formában rendezi meg november 30. és december 1. között a Magyar Divat & Design Ügynökség, a kiemelt vendég pedig nem más lesz, mint Anna Dello Russo, a nemzetközi divathetek egyik legnagyobb dívája és street style királynője.
Az online konferencia a fenntartható jövő, az üzleti megoldások, a digitalizáció kérdésköreit járja körül, az eseményt pedig egy régiós kerekasztal-beszélgetéssel zárja a CEE kapcsolatok és információáramlás erősítése érdekében. A program természetesen ingyenes, és a szervezők arra is ügyeltek, hogy a nézők kérdései is eljussanak a divatvilág legbefolyásosabb szereplőihez.
A Budapest Fashion & Tech Summiton előadásokat hallgathatunk a koronavírus-járvány fenntartható divatra gyakorolt hatásairól:
hogyan lesz egyre fontosabb a környezettudatos öltözködés, a vintázs ruhák kereskedelme, és miért lesz egyre égetőbb kérdés az etikus divat követése.
A technológia és a digitalizáció egyre nagyobb teret hódít magának a divatiparon belül. Már nem csak az okosóránk szíjával építjük az outfitünket, hanem egyre elképesztőbb megoldások látnak napvilágot bevonva a robotikát, a 3D-s tervezést és a 21. századi megoldásokat.
A konferencián szó lesz a Z generációról és jövőjéről, hiszen az ő gondolkodásuknak köszönhetően mára megváltozott fogyasztói szokásokkal kell a cégeknek szembenézniük, ahol olykor fontosabb a márka személyisége, és az általa képviselt értékrend, mint az alapvető termékadottságok. Mindannyiunk életét alakítják a globális változások és a válságkezelés.
A szakértők körüljárják azt a kérdéskört is, hogy a nemzetközi divat- és technológiai vállalatok vezetői hogyan tervezik a következő lépéseket ebben a bizonytalan, és óriási rugalmasságot igénylő jövőben.
Az előadók a témák legszakavatottabb ismerői. Luceny Fofanától, a Burberry amerikai marketingigazgatójától a Fashion Business részben megtudhatjuk majd, hogyan reagál egy világmárka kommunikációjában a mostanra megváltozott élethelyzetre. Stefan Siegel a Not just a label – a világ legnagyobb független divatmárkáknak indított online értékesítő felülete, amit többek közt Beyoncé és Lady Gaga is támogat – alapítója arról beszél majd ugyanebben a panelben, hogyan lesz a kreativitás az új fizetőeszköz a divatvilágban. A technológiával foglalkozó Connected Fashion panelbe pedig többek közt Rob McIntosh, az Eight nevű vállalat CEO-ja érkezik, ez az a cég, amelyik Steve Jobs briefje alapján megtervezte az Apple Store-ok hálózatát.
vogue japan | hfda | fasion and tech summit
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!