Skandináv dizájnért és életérzésért ebbe az új budapesti üzletbe érdemes benyitni

101 Copenhagen, Bitz, byNord, Paper Collective, HK Living – márkák, melyek egyet jelentenek a kifinomult stílussal, a kortárs dizájnnal és a funkcionalitással. Tárgyak, melyeket nemcsak nézegetünk, de a maguk szofisztikált valójában részt vesznek a mindennapjainkban, az otthonunk hangulatának megteremtésében. Körülbelül negyven-ötven márkával, megszámlálhatatlan termékkel, dizájntárggyal nyitott meg a VII. kerületi Home of Solinfo.

A cégcsoport legújabb showroomja minden eddiginél nagyobb területen, négyszáz négyzetméteren hozza el a skandináv formatervezés legjavát, kiegészítőktől a bútorokig és lámpákig.

Hiánypótló üzlet, azonnal elérhető szépségekkel, óriási raktárkészlettel. Visszaszoktatás az offline vásárláshoz, a tárgyak tapintásához, körbejárásához.

A Solinfo Group 1990 óta van jelen Magyarországon: professzionális világítástechnika és dizájner berendezési termékek terén az élvonalban járnak, gondos szakmai felügyeletük segítségével vált elérhetővé itthon a Tom Dixon, a Vitra, a Roche Bobois, Molteni is. Meglévő ügyfélkörük évtizedek óta bizalommal fordul a Solinfo Group-hoz, 2021-ben pedig egy új fejezet kezdődik a márka életében.

Különös módon éppen a pandémia bezártsága hívta életre a Home of Solinfo projektet, hiszen a kényszerűen otthon töltött napok, hetek, hónapok mindennél fontosabbá tették a komfortos és meghitt tereket, a nappalitól a konyhákig. Egyszerre, egy egész világ eszmélt rá, hogy mennyit segíthet a kényelmünkön, a biztonságérzeten, ha házból és lakásból valódi otthont teremtünk. Ebben pedig segítségül hívhatjuk a kortárs nordic dizájn úttörőit, a lagom, a sisu, a hygge életérzés szakértőit és mostantól a Home of Solinfo széles kínálatát is.

A kínálat a keresletre reagálva frissül majd és természetesen szezonális készletre is számíthatunk, először például az adventi időszakban, karácsonyi meglepetések után kutatva. A cégcsoport szakmai csapatának tudása bőven túlmutat a dizájnérzékenységen: a vásárlók igényeit évtizedek óta monitorozzák, empirikus kutatómunka eredménye a Home of Solinfo márkáinak összegyűjtése, árukészletének értő válogatása. Sőt, az üzletben sem engedik el a kezünket, stílusbéli tippeket, tanácsokat is kérhetünk tőlük – komplexitásra törekszenek.

Fontos célkitűzésük, hogy ne csak a szemnek szépet kínálják, de a praktikumra is gondoljanak, egyszerűen és frappánsan. A skandináv életszemlélet, letisztultság a formavilág mellett a funkcionalitást is előtérbe helyezi. Északon nem a vitrinnek készítik a tárgyakat: nem becsben tartják, hanem büszkén használják is őket. Ezt az ars poeticát szeretnék hirdetni a Home of Solinfoval is.

Az üzletben sok konyhai kiegészítővel, tálaláshoz elengedhetetlen kerámiával, tányérszettel, pohárkészlettel, csészekollekcióval találkozunk, sőt, mutatós és finom gourmet termékekből sincs hiány.

A Nordal Denmark például márvány mozsárra és sodrófával, a Hübsch üvegpoharakkal, a HK Living és a Broste csodás tányérokkal, bögrékkel, csészékkel, a House Doctor az étkezőasztal legszebb formáival jelenik meg. Bekapcsolódik a Nicolas Vahé francia séf nevével fémjelzett gasztronómiával átitatott márka is, ami a konyhai kiegészítőkön kívül fűszerekkel, sókkal, olajokkal, szószokkal is beköltözhet a konyhapolcokra.

Marasztaló, lakályos otthonunk szobáiba már egy-egy skandináv dizájntermékkel is becsempészhetjük a kifinomultságot és az északi életérzést. Hasonló az érzet, mint amikor egy tervezői darab megjelenik a gardróbban, vagy egy nagy formátumú, képekkel tűzdelt album a könyvek között. Vágyjuk a látványát, tapintását, mindazt, amit nekünk közvetít. A Home of Solinfo pedig Rumbach Sebestyén utcai üzletével segít nekünk a kedves tárgyak beszerzésében.

Természetesen a Solinfo Shop weboldal is zavartalanul üzemel, a termékek egy részét online is meg lehet vásárolni.

Hygge, lagom, sisu, fika: most akkor melyiket válasszam? Segítünk.

(Fotók: Gosztom Gergő)

skandináv | életérzés | budapest | dizájn | tárgyak | solinfo

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom