Nem volt könnyű válogatni a felhozatalból, de két Lamborghininek is sikerült bekerülnie az úgymond top 5-be.
Maserati MC20
MC20 néven hasít a Maserati modenai gyárából frissen kigurult szuperautója. A vadiúj modell nem kisebb terhet cipel majd, minthogy visszavezesse a Maseratit az autósportba, tehát az alapváltozat és a kabrió mellett kifejezetten versenyzésre felkészített verzió is feltűnhet.
A lenyűgöző formájú kétüléses Maserati 4,67 méter hosszú, 1,9 méter széles, 1,2 méter magas, de az igazán meglepő adat a tömege: csupán ezerötszáz kilogramm.
Lamborghini Huracán STO
Első ránézésre azt hihetnénk, hogy egy versenyautós videójátékból kelt életre, és ha belegondolunk, nem is tévedünk olyan nagyot.
Merthogy a Lamborghini Huracán Super Trofeo Omologato valóban megméreti magát az olasz gyártó márkakupáján, tehát az STO a versenyautó forgalomba megálmodott változata.
Lamborghini Essenza SCV12
Az autó a gyár történetének legerősebb szívómotorját kapta meg. Stefano Domenicali elnök-vezérigazgató nem fukarkodott a magasztos jelzőkkel az autóval kapcsolatban, szerinte az a létező legtisztább pályaélményt adja, továbbá tökéletes elegye a sportautógyártói hozzáállásuknak és a motorsportok iránti szenvedélyüknek.
Csupán negyven darabot gyártanak a verseny prototípusok által ihletett hiperautóból, melynek vásárlói különleges eseményekre meghívót kapva egzotikus versenypályákon tesztelhetik új kedvencüket.
Koenigsegg Gemera
Teljesen új járműkategóriát teremtettek a műszakilag és formailag is új irányt képviselő modellel: a mega-túraautót.
Meglepően tágas és kényelmes a Gemera a sportautókhoz képest: négy felnőtt fér el az utastérben – plusz jut hely a csomagoknak is –, a beszálláshoz pedig két, meglehetősen nagy, felfelé nyíló ajtó áll rendelkezésre.
Aston Martin Vantage Roadster
A modell kifejezetten elegáns és mutatós lett, az pedig már csak extra izgalmat jelent, hogy a kabrió szövetből készült teteje 6,7 másodperc alatt nyitható és 6,8 másodperc alatt csukható, 50 km/h sebességig menet közben is – ez pedig a maga nemében világrekordnak számít.
A legfontosabb számokról azt mindenképpen érdemes tudni, hogy a hátsókerék-meghajtású Vantage Roadstert négyliteres, V8-as, 510 lóerős biturbó motor hajtja. 306 km/h végsebességet lehet belőle kisajtolni, nulláról százra 3,7 másodperc alatt gyorsul fel. A váltója nyolcfokozatú automata, a hétfokozatú kézi mostantól a kupéhoz kérhető, már nem csak limitált szériában.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Wheelsage, Lamborghini, Maserati, Aston Martin)
lamborghini | legjobb | Maserati | koenigsegg | autó | lista
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!