A BOTANIQ Turai Kastély lett a régió első Krug Ambassade-ja.
Az ikonikus champagne-ház, a Maison Krug globális Ambassade programjához világszerte 184 tag csatlakozhatott az évek során, mely családnak most a Turai Kastély is a tagjává vált.
A champagne-ház Közép-Kelet Európában először Magyarországon rendezte meg a Krug x Lemon eseményét,
mely során egy egyedi menüsorral mutatták be az év alapanyagát, a citromot. A menühöz Romain Cappelaere, a Maison Krug képviselője és Ted Lelekas, a MH regionális brand ambassadora prezentálta a különleges champagne párosításokat.
A Maison Krug olyan partnerekkel keresi a kapcsolódási pontot az egész világon, akik filozófiája és látásmódja megegyezik a nagymúltú champagne-házéval. A – ma már száznyolcvannégy tagot számláló közösség –
hasonló értékrenddel rendelkezik és olyan minőségi szolgáltatást nyújt, ami a saját szegmensében kiemelkedő.
A Moët Hennessy–vel létrejött együttműködésnek köszönhetően, a BOTANIQ a régióban egyedülálló Krug-kínálatot biztosít, exkluzív hozzáféréssel a teljes termékportfólióhoz. Így a vendégek Magyarországon is megkóstolhatják a világ legkiválóbb champagne-jait, a ház zászlóshajója, a Grande Cuvée pedig folyamatosan elérhető pohárral is.
A champagne-kínálat mellett a kastélyba látogató vendégek a 19 szoba közül, a Krug lakosztályt is választhatják, ahol az enteriőr a champagne márka karaktere alapján lett kialakítva. Ebből is látszik, hogy a Krug Ambassade címmel nemcsak a páratlan champagne-kínálat jár együtt,
Krug Ambassade-nak lenni ennél sokkal többet jelent.
– A Krug Ambassade nem egy díj vagy ajándék – fogalmazott Langó Tamás, a BDPST Group executive sommelier-je, akit a Clarisse étteremben végzett kiemelkedő munkájáért a Michelin Guide is díjazott. Hozzátette: az az étterem vagy hotel nevezheti magát Krug Ambassade-nak, amely esetében a minőség iránti elköteleződés megkérdőjelezhetetlen. Meglátása szerint a komoly hagyományokra építő világmárka ezzel jelzi, hogy
közös úton járnak és azonos értékeket tartanak fontosnak.
– A Krug Ambassade egy olyan, a Maison kiemelt és bizalmas partnereiből álló hálózat, melynek tagjai magukban hordozzák a Krug Maison szellemiségét, ezzel tovább adva annak értékeit és üzeneteit a világ különböző pontjain. A Krug Ambassade jelmondata: more than places, they are faces. Ez a kifejezés tökéletesen magába foglalja azt a nézetet, miszerint mi nemcsak partnereket keresünk, akik osztják a kiválóságra vonatkozó törekvéseinket, hanem egyben olyan Krug Lover-eket is, akik szívből keltik életre ezt a közös együttműködést. A BOTANIQ története Krug Ambassade-kent szinten egy Krug Lover-rel kezdődött, kinek példáját később az egész csapat követte. Két év szakmai felkészülés után büszkén és boldogan üdvözöljük őket a Krug Családban – mondta Szegedi Nóra, a Moët Hennessy közép-európai Brand managere a BOTANIQ-kal való együttműködésről.
A bejelentéssel egy időben rendezték meg a 2015 óta hagyománnyá vált, nemzetközi Single Ingredient eseményt, ahol Magyarországon is bemutatták az idei alapanyagot, a citromot. A Maison Krug minden évben olyan hozzávalót keres, ami az egész világon könnyen elérhető, de feldolgozása mégis különlegessé teszi az ételeket, ezzel is jelképezve a séfek és országok egyediségét.
A Krug Ambassade-ok séfjeit arra kérik, hogy ezen hozzávaló által inspirálva találjanak ki olyan, a saját kultúrájukra jellemző, mégis szokatlan fogásokat, amelyek
tökéletesen harmonizálnak a Krug Grande Cuvée és a Krug Rosé ízjegyeivel, és kiemelik azokat.
A korábbi évek után, többek között a rizst, burgonyát és hagymát követve, idén – első gyümölcsként – a citromra esett a választás, amely a frissességet, ropogósságot és a lendületes energiát képviseli 2023-ban.
A Krug x Lemon eseményre a BOTANIQ Turai Kastély séfje, Szűcs György és Farkas Richárd, a BDPST Group kreatív séfje közösen álmodta meg a magyar hagyományokra építő, egyben a citrommal ötvözhető menüsort. A vendégek megkóstolhatták György Pisztráng, fekete citrom, sóska névre hallgató fogását is, amely a Krug The Zeist Is Yet To Come szakácskönyvben is szerepel.
A séfek által megálmodott recepteket a Krug a The Zeist Is Yet To Come című albumban foglalta össze: huszonöt ország több mint száztizenkét kiváló séfje – akik összesen száztizenhárom Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek – mutat rá a citrom ízének, textúrájának, vibráló energiájának felhasználhatóságára.
A könyvet a régióban Turán mutatták be először
a világ több pontjáról érkező champagne-rajongóknak, akik első kézből kóstolhatták meg a kiemelkedő tételeket.
A kifejezetten erre az alkalomra készített menüsor fogásai a jövőben elérhetőek lesznek a kastély Clarisse éttermében is az egyedülállóan széles Krug kínálat mellett.
Az esemény a Fine Brands Company kreatív együttműködésével valósult meg. A disztribútor és a Moët Hennessy (MH) közös munkája már több évre tekint vissza hivatalos hazai forgalmazóként.
Rozsnyói Krisztián, a Fine Brands Company értékesítésért és marketingért felelős vezetője így nyilatkozott az együttműködésről: – Nagy öröm számunkra, hogy az idei évben Magyarországon egy exkluzív Krug x Lemon esemény alkalmával mutathattuk be a nemzetközi és hazai újságírók és champagne-szakértők számára a közös munkánk eredményét. Különleges szakmai kihívás a világ vezető champagne márkáival dolgozni, és a márkatulajdonos iránymutatása és az általuk adott inspirációk alapján a lokális piacra releváns, a személyiségüket megragadó és még magasabb szintre emelő márkaépítő kommunikációt meghatározni és az ehhez tartozó hosszútávú partneri kapcsolatokat kialakítani. A KRUG Single Ingredient esemény egy kiváló alkalom volt arra, hogy a BOTANIQ Turai Kastéllyal együttműködve, egy igazán különleges környezetben szólíthassuk meg a célközönségünket, ahol egy minden érzékszervre kiterjedő élményt kínálhattunk számukra.
A nemzetközi és hazai vendégek kényelmes utazásáról az Audi Hungary gondoskodott.
túra | Moet | turai kastély | bdpst group | krug | botanique
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!