Ha a magabiztosságnak van illata, a BOSS most megtalálta

Időtlen elegancia, kortárs karizma és mindent átható stílusosság jellemzi a BOSS legújabb illatát, melyet azoknak a férfiaknak alkottak, akik mindig a maguk útját járják, legyen az bármilyen merész is. Bemutatkozik a BOSS Bottled család legújabb tagja, amely egyetlen illatban képes feltenni az örök kérdést: készen állsz arra, hogy kezedbe vedd a saját életed?

A BOSS divatház Be Your Own BOSS! kampánya egészen markánsan jelöli ki a bátor és határozott férfi modern archetípusát:

az embert, aki mer úttalan utakon járni, bízik az ösztöneiben és életének minden döntésében ő a főnök.

Nem vár ölbe tett kézzel, hanem megragadja a saját sorsát és tesz azért, hogy megvalósítsa az álmait. Energikus, karizmatikus és merész: Annick Ménardo és Suzy Le Helley parfümőrök a BOSS Bottled Parfum újdonsággal képesek voltak illatként életre hívni mindezeket a jelzőket, méghozzá egészen fenomenális módon.

Álmodj, mint egy főnök. Nyerj, mint egy főnök. Inspirálj, mint egy főnök.

A férfias, füstösfekete üvegben érkező parfümben a fás-ámbrás kompozíció kivételesen gazdag textúrája dominál: zamatos mandarin és fűszeres tömjénolajok keverednek a fejjegyekben, melyek kinyitják a nemes szívjegyeket, a ritka nősziromgyökér-koncentrátumot és a fügefagyökeret.

A parfüm esszenciáját a cédrus fássága és a növényi eredetű bőr izgalmas alapjegyei adják, melyek hosszan a bőrön maradva pézsmás és komplex illatban egyesülnek.

Mutasd meg a belső erőd!

Egy ilyen gazdag, erőteljes és ikonikus illatnak pedig ki más is lehetne az arca, mint a Marvel-filmekből is ismert Chris Hemsworth, aki az illatvonal sokéves márkanagykövete.

A BOSS Bottled Eau de Toilette maga 1998-ban indult el és nagyon gyorsan ikonikussá vált a parfümvilágban, a termékek pedig mai napig bestsellerek világszerte. Hemsworth 2017-ben csatlakozott a brandhez, és 2021-ben lett a BOSS hivatalos arca, a választás pedig nem volt véletlen: a világhírű színész egyszerre testesíti meg a karizmatikus férfi archetípusát, emellett szenvedélyes szörfösként és környezetvédő aktivistaként a márkát közelebb hozta egy új, informálisabb közönséghez.

A BOSS ezáltal is szeretné újradefiniálni, milyen a sikeres és önmagával, valamint a világgal is tökéletes egyensúlyban lévő, modern férfi. Míg a márka eddig a munkájában sikeres ember archetípusát öltöztette, az új generációs BOSS férfit már nem csak a szakmai teljesítménye határozza meg, hanem az, mennyire teljesen éli az életét. Háromgyerekes családapaként, szenvedélyes természetvédőként, és nem mellesleg kalapácsos szuperhősként Hemsworth egy személyben megtestesíti a márka új útját.

"Évek óta óriási BOSS-rajongó vagyok, ezért boldoggá tesz, hogy a márka globális nagykövete lehetek. A BOSS Bottled szerintem abból a szempontból egyedülálló, hogy egyszerre időtlen és mégis a ma emberéhez szól. Nagy megtiszteltetés a Be Your Own BOSS! kampányarcának lenni. – nyilatkozott Hemsworth.

A saját főnökünknek lenni egyet jelent azzal, hogy nem hagyjuk, hogy mások határozzák meg a vágyainkat: a saját utunkon megyünk előre, és mi döntünk a sorsunkról.

Ehhez pedig az kell, hogy motiváltak legyünk, szenvedélyesen szeressük, amit csinálunk és legyünk elkötelezettek. Évekig nagyon sikerorientált voltam. De mára rájöttem, hogy nem szabad hagyni, hogy a múlt vagy a jövő visszahúzzon: a jelenben kell élni, a pillanatban."

Úgyhogy, ha szeretnénk egy karakteres parfümmel aláhúzni, hogy nem félünk a saját utunkat járni és bátran alakítjuk a sorsunkat, akkor nem kell tovább keresni, a BOSS Bottled Parfum lesz az illat, ami mindezt megtestesíti.

boss bottled | chris hemsworth | boss | hugo boss | be your own boss

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom