Magyarországi motor hajtja az Audi első villanyautóját

A Mercedes EQC-vel kapcsolatban leírtak jó része igaz az Audi első nagyszériás villanyautójára, az e-tronra is: ugyanúgy szabadidő-autó, hasonlóan külön elektromotor hajtja az első és a hátsó tengelyt, de még a 400 lóerő körüli rendszerteljesítmény és az 5,5 másodperces százra gyorsulás is szinte pontosan egyezik.

Ahogyan az is, hogy az Audi sem a BMW-féle látványos különbözés módszerét választotta: az e-tron nemcsak méretében, hanem külsejében is a meglehetősen benga Q7-est idézi, ennek megfelelő a helykínálat, csak a töltőhálózat sűrűségétől függ, meddig jut el a kocsi, az utasok és a vezető sem fog panaszkodni kényelmetlenségre.

A műszerfal is elég tipikusan Audi, de azért nem intézték el egy egyen-Audi belsővel a feladatot, olyannyira nem, hogy az e-tron lesz a márka első típusa, amely akár külső visszapillantó tükrök nélkül, pontosabban azokat helyettesítő kamerákkal lesz kapható.

Kevésbé feltűnő, de nekünk, magyaroknak fontos részlet, hogy az e-tron villanymotorja az új, győri üzemben készül robotok és automata zsúrkocsik közreműködésével. Jövőre ülhetnek bele az autójukba az első vevők, akik ezért több mint húszmillió forintot kell fizessenek.

Ez is érdekelhet:

Sikergyanús a Mercedes első villanyautója

Csak 180 km/h a végsebessége, mégis minden adottsága megvan ahhoz, hogy komoly piaci szereplővé váljon.

(Forrás: Audi)

elektromos autó | audi | villanyautó | audi e-tron

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom