Amszterdam egy 2023-as kampányban távolmaradásra szólította fel a randalírozó brit látogatókat, de kudarcot vallott. Most rugalmasabb megközelítést próbál alkalmazni.
Az önkormányzat szerint a bulituristák helyett más típusú látogatókat szeretnének vonzani, ezért Újítsd meg a nézőpontod címmel indítottak kampányt. Ezzel arra ösztönöznék az odaérkezőket, hogy a helyiek szemével lássák a várost.
Elsősorban azoknak szól az üzenet, akik a város vöröslámpás negyedében és kávézóiban keresnek feltűnést és közönséges szórakozást. Velük szeretnék megismertetni a város egy másik oldalát, távol a harsány legénybúcsúktól és a kihágó viselkedésformáktól.
A reklámban a várost az ötletek, az új kezdeményezések és az inspiráció helyeként mutatják be virágos kerékpárokkal, zöld életmóddal és elfogadással. Hangsúlyozzák a város sokszínűségét mind az emberek, mind a nézőpontok tekintetében.
A mottó: Amszterdam megmutatja, hogyan lehetsz egyszerűen csak önmagad, miközben másoknak is teret adsz.
Ez persze nem vonatkozik azokra, akiknek valódi énjük egy mértéktelen sör- vagy fűfogyasztó, aki a vöröslámpás negyed felfedezése miatt érkezett. Eredetileg a Stay Away - Maradj távol kampány a fiatal brit férfiakra vonatkozott, 2024-ben azonban kiterjesztik az üzenetet az összes uniós ország 18 és 35 év közötti férfijaira, beleértve Hollandiát is.
A kampánnyal párhuzamosan más intézkedésekkel is szeretnék a jól neveltség képét erősíteni. Például megtiltották a füvezést és korábban kell zárniuk az éttermeknek a vöröslámpás negyedben. Arra is figyelmeztetnek, hogy a rendbontók pénzbírságra és feljelentésre is számíthatnak. A reformok jegyében a város korlátozást vezetett be a tengerjáró hajókra is.
(Forrás: Euronews, képek: Unsplash)
turizmus | hollandia | Amszterdam | kampány | imidzs
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!