A fiatal felnőttek nem isznak bort, így egy új tanulmány szerint a bortermelőknek erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy megnyerjék őket.
A The New York Times által idézett új vizsgálat szerint az amerikai boreladási adatok kizárólag a hatvan év felettiek körében emelkednek, a legnagyobb növekedés a hetven és nyolcvan év közöttiek körében tapasztalható.
Aggasztó statisztikának tartják ezt és úgy vélik, az ágazatnak meg kell céloznia a fiatalabb korosztályt is.
A „State of the US Wine Industry 2023” nevű jelentés kiemeli: az amerikai bortermelők rossz marketinget folytatnak és képtelenek vonzóvá tenni az italaikat a fiatal felnőttek számára. De nem csupán ez az egyetlen rossz hír a borban utazó vállalatok számára.
Valójában már a hatvan év alattiak körében is kevésbé releváns a borvásárlás, 2007-hez képest jelentős a csökkenés, a kézműves sörök, koktélok és kombuchák népszerűsége miatt.
Ráadásul egyre több fiatal mond le teljesen az alkoholfogyasztásról, holott pénzük lenne arra, hogy minőségi borokra költsenek.
A szakértők szerint a fiatal generációt a fenntarthatóság, a társadalmi felelősségvállalás, az egészség és a jólét hívószavaival lehet elérni. Amennyiben pedig a borászok nem változtatnak marketing-stratégiájukon, az amerikai borok világa továbbra is csak az időseké marad.
(Forrás: RobbReport, fotók: Getty)
bortermelés | borfogyasztás | bor
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!