Az Amadeus aktívan nyomon követi a turisztikai piac változásait, ezekre reagálva fejleszti saját eszközeit. 2019-re vonatkozóan több markáns trendet gyűjtöttek egy csokorba.
Személyre szabott szolgáltatások
Az egyéni fogyasztói igények kiszolgálása, a megszemélyesített utazási ajánlatok kidolgozása változatlanul a turizmus egyik kiemelt trendje marad minden területen.
Legyen szó légitársaságokról, hotelekről, tour operatorokról vagy utazási irodákról,
a siker egyik kulcsa biztosan az lesz 2019-ben is, hogy ki hogyan tudja minél személyre szabottabb módon kiszolgálni az utast.
Egyre hangsúlyosabb a tartalom
2019 minden bizonnyal az NDC (New Distribution Capability) térhódításáé lesz, mely révén a légitársaságok és az utazási irodák is jelentősen növelhetik eladásaikat.
Ehhez azonban az is szükséges, hogy rendelkezésre álljon minél több tartalom és információ, minél több csatornán és forrásból. Ez is elengedhetetlen a személyre szabott szolgáltatásokhoz.
Összehasonlíthatóság
Korunk utazója tájékozott, az okoseszközök aktív használója, aki egyedi élményeket keres, mindössze egy kattintásnyira.
2019-ben azok a szolgáltatók lehetnek a befutók, melyeknek rálátásuk van az összesített tartalmakra, és a legegyszerűbben, leghatékonyabban ki tudják választani azt, ami a pihenni vágyók számára leginkább megfelel.
A millennial korosztály az új üzleti utazó
A Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2020-ra az utazóknak csaknem a felét a millennial korosztály (millennials, avagy Y generáció, igazi digitális generáció) teszi ki.
Mivel ez a korosztály egyre markánsabb vásárlóerőt jelent a turizmusban, az iparágnak fel kell zárkóznia ennek attitűdjéhez.
Business + leisure összeolvadása
Az előrejelzések szerint az üzleti utazás mind nagyobb súlyt képvisel majd a jövőben, és folyamatosan bővül. Egy nemzetközi elemzés szerint 2022-ig a multinacionális vállalatok 1,7 ezer milliárd dollárt költenek munkavállalóik utaztatására.
Mivel az üzleti utazások száma és hossza is nő, az is egyre jellemzőbb, hogy összemosódik a business és a leisure.
Technológiai fejlesztés 2019-ben is
Valószínűleg azon sem lepődünk meg, hogy 2019-ben is újabb technológiai megoldások látnak napvilágot, és tovább bővül a digitális eszközök köre, ami növelheti a hatékonyságot és a gördülékeny működést.
Az új megoldások lehetővé teszik a repülőterek, légitársaságok, szállodák, utazási irodák és minden más szereplő számára, hogy megfeleljenek a növekvő utazói elvárásoknak.
Okosvárosoké a jövő
Nemzetközileg is az egyik legmarkánsabb trend, hogy az okosvárosok turizmusa fejlődik a legdinamikusabban, minden korábbinál nehezebb ma megjósolni, hogyan néz majd ki a turizmus húsz év múlva.
De az biztos, hogy az iparág izgalmas és jelentős fejlődés előtt áll.
(Forrás: Amadeus.com/turizmus.com, fotók: Unsplash)
y generáció | okosváros | leisure | szolgáltatás | okoseszköz | utazás
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!