A Balkan Rally maga a hígitatlan, vegytiszta kaland az old school autózás és motorozás szerelmeseinek, Budapesttől a Kotori öbölig. Annyira jó, hogy ezt csak egy magyar csapat találhatta ki!
Kelecsényi Milán új férfiruházati márkája Magyarországon egyedi koncepciónak számít. Teljes ruhatárat kínál ügyfelei számára, amelyet a megszokottól eltérő módon, közös tervezési folyamat után, méretre készítve kapnak kézhez. Izing Róbert, a Roadster magazin főszerkesztője arra volt kíváncsi, mitől jobb a méret után készített öltöny, mint a konfekció, mennyire öltöznek jól vagy rosszul a magyar férfiak, és hord-e lyukas mackót otthon?
Egy cseppet sem impozáns pesti üzlethelyiségből indult el Solinfo, amely a 21. század második évtizedére világítástechnikával és high-end design berendezési termékek forgalmazásával, valamint a hozzájuk kapcsolódó prémium szolgáltatásokkal foglalkozik. Orbán Zoltánnal és Szetei Krisztiánnal, a brand alapítóival Izing Róbert, a Roadster magazin főszerkesztője beszélget kezdetekről, sztárdizájnerekről, becenevekről, és a Solinfo jövőjéről.
Geszti Péterrel beszélgetve Izing Róbert, a Roadster magazin főszerkesztője arra volt kíváncsi, hatvanhoz közel mennyire érzi magát fiatalnak, lehet-e belőle az új Korda György, és hogy miért vágott bele újra a tévézésbe.
Vogue-címlapok. Önbizalomhiány. Nemzetközi topmodell státusz. Testképzavar. MET Gala. Saját brand. Axente Vanessa mögött intenzív, hullámvölgyekkel teli időszak áll, és a java még csak most következik. Őszinte beszélgetés a divatvilág józanabb oldaláról, felnőtté válásról, csillogásról, sírásról és arról, hogy vajon ismerjük-e az igazi Vanessát.
Miért hasonlít gyászfolyamathoz, ha egy sportoló abbahagyja a pályafutását? Milyen, amikor veszít társasjátékban? Bírja-e, ha felismerik az utcán? A podcastből kiderül.